"Zaslužimo si dober načrt"
Kako do zelenega prehoda, kakršnega si Slovenci zaslužimo? Pogovarjali smo se z odličnim poznavalcem tega področja, dr. Slavkom Ažmanom, vodjem poslovnega upravljanja v Porsche Slovenija.
Hitri obed ali klepet ob kavi (30 minut)
Klasično kosilo (ena ura)
Poslovno kosilo (dve uri)
Družinsko slavje ali slow food večerja (štiri ure)
Podatki o polnjenju veljajo za polnjenje z močjo 11 kW na AC polnilnici. Takšnih javnih polnilnic je največ, 11 kilovatov pa je tudi največja moč AC polnjenja pri večini električnih avtmobilov na trgu. Le redki avtomobili z močmi polnjenja odstopajo.
Hitri obed ali klepet ob kavi (30 minut)
Klasično kosilo (ena ura)
Poslovno kosilo (dve uri)
Družinsko kosilo ali slow food večerja (tri ali štiri ure)
Pri polnilnicah DC so moči polnjenja odvisne od razpoložljive priključne moči, nazivne moči polnilnice (DC 30 kW, DC 50 kW, DC 75 kW, DC 175 kW …) ter največje moči polnjenja, ki jo zmore posamezni avtomobil. Določeni avtomobili na posamezni polnilnici zato ne izkoristijo vse razpoložljive moči. Moč polnjenja je odvisna tudi od napolnjenosti baterije, zunanje temperature in drugih okoliščin polnjenja iter sloga vožnje neposredno pred polnjenjem. Tako je vključena večina scenarijev polnjenja na DC oziroma hitrih polnilnicah. Le redki električni avtomobili – tisti, ki ne sodijo med najbolj množično prodajane – niso zajeti v območju moči, za katere smo zapisali čase polnjenja in povečanja dosega.
POMEMBNE INFORMACIJE GLEDE ČASOV POLNJENJA V ČLANKU JEJ&POLNI Oceno časa polnjenja smo izračunali na osnovi tovarniških napovedi porabe in dosega po standardu WLTP. Zapisane vrednosti so približki in se v vsakdanji vožnji in polnjenju lahko razlikujejo od dejanskih, predvsem zaradi okoliščin in sloga vožnje.Poraba energije in velikost baterij ter od njiju odvisni časi polnjenja in povečanja dosega večine drugih električnih avtomobilov so primerljivi z vrednostmi, navedenimi v članku pri avtomobilih, ki imajo primerljive specifikacije. Izjema so le manjši električni avtomobili z manj zmogljivimi baterijami in skromnejšim dosegom, namenjeni predvsem mestni in obmestni vožnji. Zapisani podatki so približki, preračunani na osnovi tovarniških podatkov. V vsakdanji vožnji, predvsem v ekstremnih vremenskih pogojih in ob posebej dinamični vožnji, so odstopanja od navedenih vrednosti lahko večja.
Preberite več
"Zaslužimo si dober načrt"
Kako do zelenega prehoda, kakršnega si Slovenci zaslužimo? Pogovarjali smo se z odličnim poznavalcem tega področja, dr. Slavkom Ažmanom, vodjem poslovnega upravljanja v Porsche Slovenija.
"Prehod k uporabi električnih avtomobilov se je upočasnil"
Danilo Ferjančič, generalni direktor podjetja Porsche Slovenija, pravi, da so na srečo lahko osredotočeni le na slovenskega kupca, kot bi morali biti od začetka.
Vse o aktualnih subvencijah na enem mestu: odprt je nov razpis za SE
Ko se odločate za e-mobilnost in energetsko samooskrbo, je pomembno vedeti, kako vam lahko z nepovratnimi spodbudami pomaga država. Kakšno je torej aktualno stanje subvencij na tem področju?