Pogosta vprašanja KONTAKT

Spi&polni

08.04.2022

Polnilnice v hotelski garaži so na voljo vašim gostom, lahko pa z njimi poskrbite tudi za mobilnostne potrebe zaposlenih, saj jim tako omogočite polnjenje njihovega osebnega oziroma službenega električnega vozila. Mogoče je pričakovati, da bodo vaši gostje svoje avtomobile večinoma polnili ponoči, čez dan pa bodo polnilnice lahko na voljo za potrebe vaše interne mobilnosti. Koliko pa se na njih sploh lahko napolni električno vozilo – na primer medtem ko vaš gost sladko spi?

Spi&polni

08.04.2022

/

AC (običajna) polnilnica

Pozna prijava, zgodna odjava (pet ur)

  • Volkswagen ID.3 do + 386 km
  • ŠKODA ENYAQ iV do + 355 km

Prenočitev z zajtrkom (šest ur)

  • Volkswagen ID.4 do + 400 km
  • Audi e-tron do + 330 km

Večerja z zajtrkom (sedem ur)

  • Audi Q4 e-tron do + 438 km
  • Audi e-tron GT do + 428 km

Večerja s poznim zajtrkom (osem ur)

  • CUPRA BORN do + 426 km
  • Audi Q4 e-tron do + 466 km

Podatki o dodanem dosegu se nanašajo na AC polnjenje z 11 kilovati moči, s katero se polni večina električnih avtomobilov na trgu. To je trenutno standard za moč polnjenja z izmeničnim tokom pri veliki večini najsodobnejših električnih avtomobilov. Le redki avtomobili zumorejo višjo moč AC polnjenja, nekateri pa zmorejo tudi nižjo.

DC hitra polnilnica

Volkswagen ID.3

  • do + 426 km v manj kot v dveh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW, 50 kW, 75 kW in 175 kW.

Volkswagen ID.4

  • do + 522 km v manj kot v treh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW in v manj kot dveh urah na DC polnilnicah nazivne moči 50 kW, 75 kW in 175 kW.

CUPRA BORN

  • do +426 km v manj kot v dveh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW, 50 kW, 75 kW in 175 kW.

ŠKODA ENYAQ iV

  • do + 537 km v manj kot v treh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW in v manj kot dveh urah na DC polnilnicah nazivne moči 50 kW, 75 kW in 175 kW.

Audi Q4 e-tron

  • do + 466 km v manj kot v treh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW in v manj kot dveh urah na DC polnilnicah nazivne moči 50 kW, 75 kW in 175 kW.

Audi e-tron

  • do + 441 km v manj kot v treh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW in v manj kot dveh urah na DC polnilnicah nazivne moči 50 kW, 75 kW in 175 kW.

Audi e-tron GT

  • do + 488 km v manj kot v treh urah na DC polnilnicah z nazivno močjo 30 kW in v manj kot dveh urah na DC polnilnicah nazivne moči 50 kW, 75 kW in 175 kW.

Pri polnilnicah DC so moči polnjenja odvisne od razpoložljive priključne moči, nazivne moči polnilnice (DC 30 kW, DC 50 kW, DC 75 kW, DC 150 kW, DC 175 kW in višje) ter največje moči polnjenja, ki jo zmore posamezni avtomobil. Določeni avtomobili na posamezni polnilnici zato ne izkoristijo vse razpoložljive moči.

Moč polnjenja je odvisna še od polnosti baterije, temperature in sloga vožnje neposredno pred polnjenjem. Tako je vključena večina scenarijev polnjenja na DC oziroma hitrih polnilnicah. Le redki električni avtomobili – tisti, ki ne sodijo med najbolj množično prodajane – niso zajeti v območju moči, za katere smo zapisali čase polnjenja in povečanja dosega.

Oceno časa polnjenja smo izračunali na osnovi tovarniških napovedi porabe in dosega po standardu WLTP. Zapisane vrednosti so približki in se v vsakdanji vožnji in polnjenju lahko razlikujejo od dejanskih, predvsem zaradi okoliščin in sloga vožnje.

POMEMBNE INFORMACIJE GLEDE ČASOV POLNJENJA V ČLANKU SPI&POLNI Predstavljamo čase polnjenja in povečanja dosega električnih avtomobilov, od klasičnega avtomobila nižjega srednjega razreda (Volkswagen ID.3) do velikega električnega SUV-a (Audi e-tron) in ekstremno športnega električnega avtomobila (Audi e-tron GT). Poraba in velikost baterij ter od njiju odvisni časi polnjenja in povečanja dosega večine drugih ele-ktričnih avtomobilov so primerljivi z vrednostmi, veljavnimi za avtomobile, primerljive po velikosti in zmogljivostih. Izjeme so le manjši električni avtomobili z manj zmogljivimi baterijami in skromnejšim dosegom, namenjeni predvsem mestni in obmestni vožnji. Zapisani podatki so približki, preračunani na osnovi tovarniških podatkov. V vsakdanji vožnji, predvsem v ekstremnih vremenskih pogojih in ob posebej dinamični vožnji, so odstopanja od navedenih vrednosti lahko večja.